Aantal personen?

FAQ
Kan ik bij lekker weer naar buiten met mijn gezelschap?

Ja, als uw reservering definitief is wordt er zowel een plek binnen als buiten gereserveerd. De plek is wel kort van tevoren vastgesteld i.v.m onze voorbereidingen.

Betekent een aanvraag ook meteen een optie?

Nee. Geplaatste aanvragen worden pas opties na contact met een medewerker. Een optie blijft dan maximaal 14 dagen van kracht en komt automatisch te vervallen. Een offerte aanvraag, noch een optie, zal zonder verder contact niet omgezet worden naar een boeking.

Mag ik eigen eten, drank of taart meenemen?

Het is niet toegestaan om eigen consumpties te nuttigen of zelf de catering te verzorgen voor uw bezoek aan Aloha. In het geval van zelf meegebrachte taart rekenen wij schotelgeld à €1,55 per persoon.

Wat is er mogelijk qua muziek, presentaties en speeches?

Aloha verzorgt altijd (achtergrond) muziek middels een Aloha-playlist. Wanneer dansmuziek gewenst is kan uitsluitend bij exclusiviteit via Aloha een DJ ingehuurd worden. Versterkte speeches en presentaties die langer duren dan 10 minuten zijn uitsluitend toegestaan bij exclusieve huur van de locatie.

Tot wanneer mag ik het aantal gasten wijzigen?

Voor exclusieve partijen vragen wij u om het definitieve aantal gasten uiterlijk zeven kalenderdagen voor de showdag aan ons kenbaar te maken. Vanaf dit moment kan het aantal gasten niet meer naar beneden bijgesteld worden zonder daarvoor de menukosten van het eten 100% door te rekenen. In het geval van niet exclusieve partijen kunnen wijzigingen tot 24 uur vooraf, op de dag zelf rekenen we 100% van de menukosten door.

Annulering

Bij annulering van een exclusieve partij geldt dat afhankelijk van het moment van annuleren, de volgende percentages van de offertesom (incl. BTW) in rekening gebracht worden: Binnen 24 uur voor datum evenement: 100%

Hoe kan ik bij Aloha betalen?

Bij Aloha kan met PIN, cash en creditcard (VISA, Mastercard, Amex) betaald worden. In overleg is facturering achteraf mogelijk. Wij accepteren geen briefgeld van €100,- of hoger. Ook is apart betalen bij ons niet mogelijk.

Polsbandjes en munten retour

In verband met onze voorbereiding, inkoop en planning is het niet mogelijk om voor eventuele ongebruikte polsbandjes en afgekochte munten geld retour te krijgen.

Disclaimer

Aloha behoudt zich het recht om prijzen te wijzigen. Alleen waneer er een prijsstijging van minimaal 5% heeft plaatsgevonden kunnen reserveringen en overeenkomsten op basis hiervan worden geannuleerd c.q. ontbonden. Prijsstijgingen op lopende offertes zijn mogelijk tot het moment van aanbetalen, maximaal 14 dagen voor showdag.